Advertentie

Learning Catalytics voor Web Apps

  • Betaling

  • In Nederlands
  • V 1.0
  • 4.8

    (0)
  • Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Gratis educatieve webapplicatie

Learning Catalytics is een web-app die eigendom is van Pearson. Het bedrijf education and reference staat bekend om het leveren van innovatief gedrukt en digitaal onderwijs materialen. De applicatie biedt ruimdenkende, meerkeuzevragen en vragen over het uploaden van afbeeldingen. Deze zullen je aanmoedigen om samen te werken met andere studenten in een teamgebaseerde en groepsleeromgeving. Docenten kunnen deze educatieve app ook gebruiken om hun leerlingen te volgen. Ze kunnen de reacties van leerlingen bekijken en zien hoe goed leerlingen de les begrijpen. Studenten en docenten hebben tegelijkertijd toegang tot deze webtool op hun smartphone, tablet, laptop en desktop .

Georganiseerde aanwezigheidsinterface

Klassen die zijn gekoppeld aan Learning Catalytics beginnen met een stoelkaart. Als student wordt je gevraagd je plaats aan te geven. De zitplaatsopdracht is niet permanent; uw stoelkeuze is slechts voor één sessie. De indeling van de ruimte komt overeen met de indeling van de klas en geeft aan welke kant de voor- en achterkant van de kamer is.

De instructeur kan deze stoelplattegrond gebruiken bij het verzamelen van antwoorden. Ze kunnen antwoorden volgen terwijl ze worden ingediend. Hiermee kunnen ze een idee krijgen van het begrip van de klas over de stof. Ze kunnen ook de prevalentie zien van foute antwoorden, aangezien deze in rood worden gemarkeerd. Met deze app kan de instructeur inzicht krijgen in misvattingen of zijn tijd besteden aan een complexe vraag.

Het krachtigste voordeel van de stoelindeling is het gebruik van de intelligente groeperingsfunctie. Learning Catalytics gebruikt zijn AI om een georganiseerde groepsomgeving te creëren. Het stuurt leerlingen zelfs een bericht over de klasgenoot die gaat spreken.

Intuïtief antwoordsysteem

Leerlingen kunnen hun antwoorden indienen via elk web-enabled apparaat. De vragen die tijdens de les worden gesteld, kunnen één voor één of in willekeurige volgorde worden beantwoord. Vragen die via één-op-één-sessies worden verzonden, zijn voor een beperkte tijd zichtbaar en worden automatisch of door de instructeur verzonden. De zelfstudie- of zelftestsessies kunnen op elk moment worden in- en uitgelogd. De antwoorden kunnen worden ingediend voordat de sessie eindigt. Wat betreft teamgebaseerde sessies, moeten uw antwoorden ingediend worden vóór de teamronde.

Leerlingen kunnen ook antwoorden op wiskundige vragen indienen. Gebruikers moeten er echter rekening mee houden dat algebraïsche uitdrukkingen correcte notaties vereisen. Er is een lijst met correcte notaties op de Pearson-website, die u kunt gebruiken.

U kunt de vragen ook beantwoorden met behulp van het eigen palet van de webapp. De paletwerkbalk is toegankelijk op zowel uw pc als smartphone en bevat sjablonen, symbolen, letters en cijfers. De toolbar wordt gebruikt in combinatie met je fysieke of virtuele toetsenbord.

Uitstekende tool voor het volgen en faciliteren van klassen

Learning Catalytics biedt eigenschappen en functies die intuïtief zijn voor zowel leerlingen als docenten. Het zal waarschijnlijk studenten aanspreken door middel van open vragen; hiervoor moeten studenten hun antwoorden indienen voordat docenten het juiste antwoord kunnen delen. Als student verbeter je je vermogen om zelfs de meest complexe vragen te verwerken. Voor docenten geeft dit u een duidelijker beeld van hoe studenten de onderwerpen kunnen begrijpen. Deze webtool is ook nuttig om groepsleren en teamgebaseerde projecten te vergemakkelijken.

VOOR

  • Webgebaseerde monitoringtool
  • Stoelkaartfunctie
  • Intuïtieve functies

TEGEN

  • Geen offline versie

Programma is beschikbaar in andere talen


Learning Catalytics voor Web Apps

  • Betaling

  • In Nederlands
  • V 1.0
  • 4.8

    (0)
  • Beveiligingsstatus


Beoordelingen about Learning Catalytics

Heeft u geprobeerd Learning Catalytics? Wees de eerste om uw mening te verlaten!


Advertentie